Violeta Strankauskienė

Vedėjo pavaduotoja
PATVIRTINTA
Lazdijų rajono savivaldybės 
administracijos direktoriaus 
2025 m. vasario 28  d. 
įsakymu Nr. 10V-219
 
LAZDIJŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR SVEIKATOS SKYRIAUS VEDĖJO PAVADUOTOJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS 
 
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
 
1. Pareigybės lygmuo – VII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
 
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
 
3. Teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
 
 
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
 
4. Socialinės paramos administravimas.
 
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
 
5. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
6. Prireikus priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
7. Prireikus valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
8. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
9. Užtikrina struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimą.
10. Užtikrina struktūrinio padalinio veiklų vykdymą.
11. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimą ir teikimą.
12. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimą.
13. Organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso organizavimą. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su sprendimo įgyvendinimo vykdymu.
14. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
15. Patikrina ir tvirtina skyriaus vedėjo įsakymų (sprendimų) individualios pagalbos teikimo išlaidų kompensacijų, laidojimo išmokų, socialinių pašalpų, būsto šildymo išlaidų, geriamojo ir karšto vandens išlaidų kompensacijų ir kitų vienkartinių, sąlyginių, periodinių ir tikslinių išmokų skyrimo, neskyrimo, sustabdymo, pratęsimo, nutraukimo klausimais projektus informacinėje sistemoje „Parama“.
16. Organizuoja savivaldybės socialinės paramos teikimo komisijos darbą. Rengia struktūrinio padalinio biudžeto projektą.
17. Rengia savivaldybės tarybos sprendimų, savivaldybės mero potvarkių ir savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų projektus ir kitus dokumentus pagal savo kompetenciją.
18. Pavaduoja skyriaus vedėją, nesant skyriaus pavaduotojo, atsakingo už administracinių paslaugų teikimą, ir skyriaus pavaduotoją, atsakingą už administracinių paslaugų teikimą, jų atostogų, komandiruočių, ligos metu ir kitais atvejais, kai jie negali eiti pareigų.
19. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
 
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
 
20. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
20.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
20.2. studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
arba:
20.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija; 
20.4. darbo patirtis – piniginės socialinės paramos srities patirtis;
20.5. darbo patirties trukmė – 3 metai. 
 
 
21. Transporto priemonių pažymėjimai:
21.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
 
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
 
22. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
22.1. vertės visuomenei kūrimas – 4;
22.2. organizuotumas – 4;
22.3. patikimumas ir atsakingumas – 4;
22.4. analizė ir pagrindimas – 5;
22.5. komunikacija – 4.
23. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
23.1. strateginis požiūris – 3;
23.2. veiklos valdymas – 3;
23.3. lyderystė – 3.
24. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
24.1. įžvalgumas – 4.
25. Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
25.1. veiklos planavimas – 4.
______________________