LAZDIJŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS ŠVIETIMO, KULTŪROS IR SPORTO SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Viešųjų paslaugų teikimo administravimas.
4. Stebėsena ir analizė.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Administruoja viešųjų paslaugų teikimą įgyvendinant mokyklų pradinį ugdymą, neformalųjį mokinių švietimą, mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymą.
6. Stebi ir analizuoja pareigybės aprašyme priskirtų švietimo įstaigų veiklą bei priskirtų švietimo veiklos sričių įgyvendinimą.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
8. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
9. Atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą.
10. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
12. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
13. Organizuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimą arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimo organizavimą.
14. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais klausimais.
15. Koordinuoja savivaldybės mokyklų pradinį ugdymą, neformalųjį mokinių švietimą, mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymą, mokymą namuose ir ligoninėse.
16. Koordinuoja Lazdijų Motiejaus Gustaičio gimnazijos, Lazdijų r. Šventežerio mokyklos, Lazdijų mokyklos-darželio „Vyturėlis“, Lazdijų mokyklos-darželio „Kregždutė“, Lazdijų meno mokyklos, viešosios įstaigos Lazdijų sporto centro švietimo darbą ir švietimo pagalbą.
17. Koordinuoja savivaldybės mokyklų pradinio ugdymo, geografijos, ekonomikos, muzikos, dailės, technologijų, psichologijos, filosofijos, dorinio (etikos, tikybos) ugdymo, istorijos, pilietiškumo pagrindų, integruoto socialinių mokslų kurso, kūno kultūros mokomuosius dalykus, mokyklų aprūpinimą mokykline dokumentacija, žmogaus saugą 5–12 klasėse, pilietinį ir tautinį ugdymą.
18. Tvarko Mokinių registrą.
19. Pavaduoja skyriaus vedėją jo atostogų, ligos metu ir kitais atvejais, kai jis negali eiti pareigų.
20. Koordinuoja ir kuruoja mokinių pavėžėjimą į mokyklą ir į namus.
21. Koordinuoja kuruojamų mokomųjų dalykų olimpiadas, konkursus ir kitus renginius, vykdomas prevencijos priemones ir prevencines programas, direktoriaus pavaduotojų ugdymui, klasių vadovų darbą, psichologinės, socialinės pedagoginės, specialiosios pedagoginės ir specialiosios pagalbos teikimą, vaikų ir mokinių sveikatos priežiūrą, profesinį informavimą, konsultavimą.
22. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
23. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
23.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
23.2. studijų kryptis – pedagogika;
23.3. darbo patirtis – pedagoginio darbo patirtis;
23.4. darbo patirties trukmė – 3 metai.
24. Kvalifikacijos atestatai ir pažymėjimai:
24.1. turėti pedagogo kvalifikaciją.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
26. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
26.1. vertės visuomenei kūrimas – 3;
26.2. organizuotumas – 3;
26.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
26.4. analizė ir pagrindimas – 3;
26.5. komunikacija – 4.
27. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
27.1. įžvalgumas – 3;
27.2. informacijos valdymas – 3.
28. Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai: