PATVIRTINTA
Lazdijų rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2022 m. vasario 10 d.
įsakymu Nr. 10V-140
KOMUNIKACIJOS IR DOKUMENTŲ SKYRIAUS SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
4.1. turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą ir (ar) įgytą profesinę kvalifikaciją;
4.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu, Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymu, Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymu ir kitais teisės aktais, kurių žinojimas pagal kompetenciją reikalingas vyriausiojo specialisto funkcijoms atlikti;
4.3. išmanyti įstaigos administravimą, žinoti asmenų aptarnavimo tvarką vieno langelio principu, būti susipažinusiam su tarnybiniu etiketu bei tarnybiniu ir tarptautiniu protokolu;
4.4. mokėti:
4.4.1. dirbti su ,,Microsoft Office“ kompiuterio programiniu paketu;
4.4.2. valdyti informaciją, apibrėžti tikslus bei uždavinius, analitiškai įvertinti problemas, savarankiškai pasirinkti problemų sprendimo būdus, sugebėti įvertinti priimamų sprendimų poveikį bei turėti organizacinių ir veiklos planavimo gebėjimų;
4.5. žinoti teisės aktų ir kitų dokumentų rengimo reikalavimus ir išmanyti kalbos kultūrą.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
5.1. konsultuoja priskirtos srities klausimais;
5.2. teikia informaciją telefonu;
5.3. registruoja DVS savivaldybės mero potvarkius, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus veiklos klausimais, tvarko jų registrą, apskaitą, daro kopijas bei nustatyta tvarka ir terminais perduoda saugoti savivaldybės administracijos archyvui;
5.4. registruoja DVS paraiškas savivaldybės bei savivaldybės administracijos skelbiamiems konkursams, teikia informaciją dėl konkurso vietos ir laiko;
5.5. registruoja DVS įvairiomis ryšio priemonėmis (el. paštu, e. pristatymo sistema) ir būdais savivaldybei adresuotus dokumentus, juos skenuoja, užrašo rezoliucijas, persiunčia savivaldybės bei savivaldybės administracijos, administracijos padalinių vadovams jas patvirtinti, tvarko šių dokumentų apskaitą, juos skirsto pagal dokumentacijos plano bylas susirašinėjimo klausimais bei nustatyta tvarka ir terminais perduoda savivaldybės administracijos archyvui;
5.6. priima, paskirsto bei užregistruoja savivaldybės administracijos gautą korespondenciją;
5.7. registruoja savivaldybės administracijos dokumentų valdymo sistemoje savivaldybės ir savivaldybės administracijos siunčiamuosius dokumentus, juos skenuoja, išsiunčia adresatams bei tvarko šių dokumentų apskaitą, juos skirsto pagal dokumentacijos plano bylas, nustatyta tvarka ir terminais perduoda savivaldybės administracijos archyvui;
5.8. vykdo savivaldybės mero, savivaldybės administracijos direktoriaus ir Skyriaus vedėjo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius, nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti savivaldybės strateginiai tikslai.
_________________